Όροι και Τρόποι Αποστολής Προϊόντων/ Υπηρεσιών

PASHNA-Lifeguard-Terms-Of-Shipping-Of-Products-Services

[ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ]

1. Εισαγωγή.

Οι όροι και προϋποθέσεις αποστολής και διακίνησης προϊόντων και υπηρεσιών του e-shop απευθύνονται σε κάθε άτομο που εισέρχεται σε σελίδες του ιστοτόπου και πιο συγκεκριμένα στο: (e-shop). Ο ιστότοπος ανήκει στην εταιρεία: “ΠΑ.ΣΧ.ΝΑ. (Πανελλήνια Σχολή Ναυαγοσωστικής)”, εφεξής: “ΠΑ.ΣΧ.ΝΑ.”.

2. Έξοδα αποστολής (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.).

2.1. Μέσω ΑΜΠ (Αυτοματοποιημένων Μηχανημάτων [Θυρίδων] Παράδοσης και Παραλαβής):

2.1.1. Μόνον για Αττική και Υπόλοιπη Ηπειρωτική Ελλάδα, σύμφωνα με τις κάτωθι προδιαγραφές διαστάσεων και ανάλογα με το μέγεθος της θυρίδας:

2.1.1.1. Για αποστολές στην Small θυρίδα (Υ: 7 cm x Π: 44 cm x Β: 60 cm): 1,60€.

2.1.1.2. Για αποστολές στην Medium θυρίδα(Υ: 17 cm x Π: 44 cm x Β: 60 cm): 1,60€.

2.1.1.3. Για αποστολές στην Large θυρίδα (Υ: 36 cm x Π: 44 cm x Β: 60 cm): 2,20€.

2.1.1.4. Επιστροφές: 1,50€.

2.1.1.5. Απαράδοτα: 0,00€.

2.1.1.6. Box Now Pay On The Go!: Ψηφιακή αντικαταβολή αποκλειστικά με dynamic payment link της Viva Wallet που λαμβάνει ο πελάτης στο κινητό του με Viber/ SMS): 0,70€.

2.2. Μέσω ταχυ-μεταφοράς (Courier):

2.2.1. Σε ολόκληρη την Ελλάδα.

2.2.1.1. Έξοδα αποστολής για υπόλοιπη Ελλάδα: Κατόπιν συνεννόησης, βλέπε και εδάφιο 1.1. του παρόντος.

  • Δείτε και τον σχετικό πίνακα με τις διαθέσιμες διαστάσεις των θυρίδων, ΕΔΩ.
  • Το μέγιστο βάρος του ταχυδρομικού αντικειμένου που αναλαμβάνει να μεταφέρει η BOXNOW ορίζεται στα 20 κιλά.

3. Τρόποι παράδοσης.

3.1. Παράδοση σε ΑΜΠ (Αυτοματοποιημένο Μηχάνημα [Θυρίδας] Παράδοσης και Παραλαβής (εφεξής ΑΜΠ):

3.1.1. Ο παραλήπτης λαμβάνει μήνυμα από την εταιρεία διαχείρισης του ΑΜΠ (Box Now), στο νούμερο κινητής τηλεφωνίας που έχει γνωστοποιήσει στην εταιρεία/ πωλητή/ αποστολέα ή και σε άλλες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά Viber, WhatsApp, SMS, κ.ά.) ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που του έχει γνωστοποιήσει, όταν/ ότι το ταχυδρομικό αντικείμενο είναι στο επιλεγμένο ΑΜΠ (με εξαίρεση μεταξύ των ωρών 22:00 μ.μ. με 7:00 π.μ. για την αποστολή μηνυμάτων στο κινητό) και δεύτερο μήνυμα τουλάχιστον 8 ώρες πριν λήξει ο χρόνος παραμονής του ταχυδρομικού αντικειμένου στο επιλεγμένο ΑΜΠ.

3.1.2. Κάθε μήνυμα θα περιέχει πληροφορίες για το επιλεγμένο ΑΜΠ, τον χρόνο παραμονής του ταχυδρομικού αντικειμένου, οδηγίες πλοήγησης (Google Map link) προς το επιλεγμένο ΑΜΠ και ένα μοναδικό κωδικό που θα αποτελείται από 6-8 ψηφία, που θα καθίστανται γνωστά μόνον στον παραλήπτη, τον οποίο εκείνος θα εισάγει στο πληκτρολόγιο του επιλεγμένου ΑΜΠ, προκειμένου να ανοίξει η πόρτα της θυρίδας που περιέχει το ταχυδρομικό του αντικείμενο και να το παραλάβει. Η εισαγωγή του μοναδικού κωδικού στο πληκτρολόγιο του επιλεγμένου ΑΜΠ αντικαθιστά την υπογραφή του παραλήπτη και αποτελεί απόδειξη παραλαβής του ταχυδρομικού αντικειμένου. Η ταυτοποίηση του παραλήπτη γίνεται από το νούμερο του κινητού τηλεφώνου του σε συνδυασμό με τον μοναδικό κωδικό.

3.1.3. Ο χρόνος παραμονής του ταχυδρομικού αντικειμένου στην θυρίδα του επιλεγμένου ΑΜΠ είναι τουλάχιστον 48 ώρες, με ανανέωση του χρόνου για επιπλέον 24 ώρες κατόπιν αιτήματος του παραλήπτη, μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας. Ακολούθως, το ταχυδρομικό αντικείμενο θα μεταφέρεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας διαχείρισης του ΑΜΠ από όπου θα έχει το δικαίωμα να το παραλάβει ο παραλήπτης, εντός πέντε (5) ημερών, οπότε και θα επιστρέφεται στην εταιρεία/ πωλητή/ αποστολέα.

3.1.4. Η εταιρεία διαχείρισης του ΑΜΠ θα παρέχει στον παραλήπτη τη δυνατότητα να συνδέεται από κινητό ή υπολογιστή στον ιστότοπο της, προκειμένου να παρακολουθεί την πορεία παράδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου.

3.1.5. Σε περίπτωση πλημμελούς παράδοσης η δήλωση επιφύλαξης πραγματοποιείται σε διάστημα τριών (3) ημερών από την παραλαβή του ταχυδρομικού αντικειμένου από το επιλεγμένο ΑΜΠ σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Ο παραλήπτης μπορεί να στείλει τη δήλωση επιφύλαξης και στην ηλεκτρονική δ/ση της εταιρείας διαχείρισης των ΑΜΠ: (care@boxnow.gr).

3.2. Παράδοση σε οικία μέσω εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier):

Σε αυτήν την περίπτωση, η εταιρεία ταχυ-μεταφορών (Courier) επισκέπτεται τον παραλήπτη προκειμένου να παραδώσει το πακέτο. Αν δεν καταφέρει να τον βρει, θα αφήσει αυτοκόλλητο σημείωμα δίπλα στο θυροτηλέφωνο ή άμεσο μήνυμα Viber/ SMS μέσω ειδικού συστήματος, με το οποίο θα προτρέπει σε επικοινωνία για επαναδρομολόγηση. Οι ώρες παράδοσης είναι Δευτέρα με Παρασκευή, από ώρα 09:00 π.μ έως 17:00 μ.μ.

3.2.1. Το όνομα του παραλήπτη θα πρέπει να βρίσκεται στο θυροτηλέφωνο, αλλιώς ο υπάλληλος της εταιρείας Courier δεν θα καταφέρει να τον βρει και η παράδοση θα αποτύχει. Αν το όνομα του παραλήπτη είναι διαφορετικό από το όνομα στο κουδούνι ή αν το κουδούνι είναι κενό ή δεν λειτουργεί, θα πρέπει να σημειωθεί στα σχόλια της παραγγελίας σας.

3.3. Παράδοση σε χώρο εργασίας μέσω εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier):

Αν ο παραλήπτης δεν βρίσκεται στην οικία του τις ώρες παράδοσης, τότε μπορεί να επιλέξει να παραλάβει το πακέτο στον χώρο εργασίας του. Σε αυτήν την περίπτωση, ο υπάλληλος της εταιρείας Courier, όπως και παραπάνω, θα τον επισκεφτεί για να παραδώσει το πακέτο. Αν δεν καταφέρει να τον βρει θα αποχωρήσει και θα προσπαθήσει την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε αντίθεση με την παράδοση σε οικία, η Courier δεν αφήνει αυτοκόλλητο σημείωμα και συνήθως αποστέλλει άμεσο μήνυμα Viber/ SMS μέσω ειδικού συστήματος,  σε παραδόσεις σε χώρους εργασίας. Οι ώρες παράδοσης είναι από ώρα 09:00 π.μ έως 17:00 μ.μ.

3.3.1. Σε κάθε περίπτωση για παραδόσεις σε χώρο εργασίας, θα πρέπει να συμπληρωθεί στη φόρμα εισαγωγής διεύθυνσης, η εταιρεία ή ο οργανισμό, καθώς και η Δ/νση ή το Τμήμα απασχόλησης, αλλιώς ο υπάλληλος της εταιρείας Courier θα αναζητήσει θυροτηλέφωνο που θα αναφέρει το όνομά σας, με αποτέλεσμα να μην το βρει και να αποτύχει η παράδοση.

3.4. Παραλαβή από το κατάστημα της εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier):

Στην περίπτωση που δεν θέλει ο παραλήπτης να παραλάβει από κάποια διεύθυνση κατά τις μέρες και ώρες παράδοσης, τότε είναι δυνατή η αποστολή και σε κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier). Σε αυτήν την περίπτωση, μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα αποσταλεί με email ή με Viber/ SMS ο αριθμός αποστολής για να μπορεί να εντοπιστεί το πακέτο στο κατάστημα και να παραληφθεί με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή τυχόν άλλο έγγραφο ταυτοπροσωπίας ή/ και μέσω νόμιμης εξουσιοδότησης.

3.4.1. Σημείωση: Η εταιρεία ταχυ-μεταφορών (Courier) έχει συμβατική υποχρέωση να προσπαθήσει 3 (τρεις) διαδοχικές εργάσιμες ημέρες να σας παραδώσει το πακέτο. Αν δεν καταφέρει να σας εντοπίσει ακόμα και μετά από τις 3 (τρεις) προσπάθειες, τότε το πακέτο θα παραμείνει στο κατάστημα της εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier) για παραλαβή. Αν και μετά από 5 ημέρες δεν έχετε παραληφθεί το πακέτο, τότε θα επιστραφεί στην εταιρεία/ πωλητή.

4. Λοιποί όροι παράδοσης και αποστολής.

4.1. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων που προκύψει κάποιο πρόβλημα με την παράδοση της παραγγελίας σας (π.χ. λόγω λάθους στα στοιχεία της διεύθυνσή σας), η εταιρεία αλλά και η συνεργαζόμενη εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier) προσπαθεί να επικοινωνήσει με τον παραλήπτη, παρέχοντάς του τη δέουσα πληροφόρηση σχετικά με την εξέλιξη της αποστολής.

4.2. Αν ζητηθεί από τον παραλήπτη να γίνει παράδοση/ παραλαβή της παραγγελίας του το Σάββατο από την εταιρεία Courier και εφόσον αυτό είναι εφικτό από την εταιρεία, υπάρχει επιπλέον χρέωση (από την εταιρεία Courier) και σε αυτή την περίπτωση ενημερώνεται ο παραλήπτης για την επιπλέον χρέωση, ο οποίος την αποδέχεται με επιβεβαιωτικό e-mail για την αποστολή της.

4.3. Η εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει (και ούτε τίθεται θέμα αποζημίωσης του πελάτη για απώλεια κερδών, ή άλλη τυχόν ζημιά που υπέστη ο πελάτης) στην περίπτωση μη εμπρόθεσμης αποστολής του προϊόντος, ή καθυστέρηση παραδόσεως (από την εταιρεία ταχυ-μεταφορών (Courier) στον πελάτη) εντός του χρονικού διαστήματος που ορίστηκε από την εταιρεία ταχυμεταφορών που επιλέχθηκε για την αποστολή της παραγγελίας κατά τα ανωτέρω.

5. Χρόνος παράδοσης.

5.1. Ο χρόνος παράδοσης διαφέρει ανάλογα με την περιοχή ή/ και την πολυπλοκότητα της πρόσβασης επί της περιοχής παράδοσης και κυμαίνεται ενδεικτικά μεταξύ 2-7 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που καταχωρήθηκε η παραγγελία. Αν υπάρξουν καθυστερήσεις (π.χ. αργίες, απεργίες, δυσπρόσιτες περιοχές, κ.ά.) που δεν εξαρτώνται, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί ανάλογα με τις συνθήκες και την διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων.

5.2. Για αποστολές που αφορούν δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται οι ημέρες παραλαβής να είναι περισσότερες, όπως και να υπάρχει κάποια αύξηση των μεταφορικών σε ειδικές περιπτώσεις.

5.3. Σε κάποιες δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να σας ζητηθεί η παραλαβή να γίνει από το κοντινότερο σημείο της περιοχής σας όπου υπάρχει κατάστημα εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier) για να αποφύγετε επιπλέον χρεώσεις.

5.4. Τα προϊόντα μικρού όγκου τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα αποστέλλονται άμεσα και τα παραλαμβάνεται σύντομα. Τα υπέρβαρα ή ογκώδη προϊόντα, αποστέλλονται με πρακτορεία μεταφορών στο χώρο σας και ενδέχεται η παράδοσή τους να καθυστερήσει.

6. Έξοδα αντικαταβολής.

6.1. Για κάθε αποστολή:

6.1.1. Για κάθε αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς, εντός πόλης, η χρέωση διαμορφώνεται στα 3,80€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 0,70€.

6.1.2. Για κάθε αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς, προς χερσαίους προορισμούς, η χρέωση διαμορφώνεται στα 3,80€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 0,80€.

6.1.3. Για κάθε αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς, προς νησιωτικούς προορισμούς, η χρέωση διαμορφώνεται στα 4,00€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 1,00€.

6.1.4. Οι ανωτέρω χρεώσεις αφορούν και δυσπρόσιτους προορισμούς, συμπεριλαμβάνουν δε το κόστος τόσο της μεταφοράς όσο και της υπηρεσίας της αντικαταβολής.

6.1.5. Μέγιστη αξία αντικαταβολής μετρητοίς είναι τα 2.000€ ανά αποστολή.

6.2. Για κάθε αποστολή σε κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier):

6.2.1. Για αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς με παράδοση εντός πόλης την επόμενη εργάσιμη ημέρα σε κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier), η χρέωση διαμορφώνεται στα 2,60€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 0,70€.

6.2.2. Για αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς, προς χερσαίους προορισμούς με παράδοση σε κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής ΑΕΕ την επόμενη εργάσιμη ημέρα, η χρέωση διαμορφώνεται στα 2,80€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 0,80€. (Για ορισμένους συνδυασμούς πόλης αποστολής – πόλης παράδοσης ο χρόνος μπορεί να επιμηκυνθεί σε 2 εργάσιμες ημέρες).

6.2.3. Για αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς προς νησιωτικούς προορισμούς, με παράδοση σε κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυ-μεταφορών (Courier) εντός 2 εργάσιμων ημερών, η χρέωση διαμορφώνεται στα 3,30€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 1,00€.

6.2.4. Οι ανωτέρω χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν το κόστος τόσο της μεταφοράς όσο και της υπηρεσίας της αντικαταβολής.

6.2.5. Μέγιστη αξία αντικαταβολής μετρητοίς είναι τα 2.000€ ανά αποστολή.

6.3. Τέλος διακίνησης:

6.3.1. Σε περίπτωση αλλαγής της υπηρεσίας όπου η παράδοση τελικά πραγματοποιείται στο χώρο του παραλήπτη, η προσαύξηση επί της βασικής χρέωσης ανέρχεται σε 1,30€.

7. Επικοινωνία χρηστών

7.1. Σε κάθε κίνηση αποστολής θα πρέπει να τηρούνται οι εκάστοτε γενικοί όροι αποστολής προϊόντων που έχουν οριοθετήσει οι συνεργαζόμενες εταιρείες μας, πιο συγκεκριμένα η: (Box Now έχει ορίσει τους εξής όρους αποστολής) και η: (Γενική Ταχυδρομική τους εξής όρους αποστολής).

8. Επικοινωνία χρηστών

8.1. Σε περίπτωση που χρήστης επιθυμεί να επικοινωνήσει για ζητήματα που αφορούν στα ανωτέρω του παρόντος, όπως αποστείλει σχετικό μήνυμα ηλεκτρονική αλληλογραφίας (e-mail) στο: (info@pashna.gr).

9. Τελευταία ενημέρωση των παρόντων όρων αποστολής προϊόντων/ υπηρεσιών.

Παρασκευή, 30/08/2024.