Όροι Πληρωμών και Επιστροφής Προϊόντων/ Υπηρεσιών

PASHNA-Lifeguard-Terms-Of-Payments-And-Returns-Of-Products-Services

1. Εισαγωγή.

Οι όροι και προϋποθέσεις πληρωμών και επιστροφών προϊόντων και υπηρεσιών του e-shop απευθύνονται σε κάθε άτομο που εισέρχεται σε σελίδες του ιστοτόπου και πιο συγκεκριμένα στο: (e-shop). Ο ιστότοπος ανήκει στην εταιρεία: “ΠΑ.ΣΧ.ΝΑ. (Πανελλήνια Σχολή Ναυαγοσωστικής)”, εφεξής: “ΠΑ.ΣΧ.ΝΑ.”.

2. Τρόποι πληρωμής και εξόφλησης. Αναλυτικές οδηγίες και συνεργαζόμενες τράπεζες.

Μετά την επιτυχή οριστική ολοκλήρωση της παραγγελίας του πελάτη, αρμόδιο στέλεχος από το τμήμα Ναυαγοσωστικού εξοπλισμού της εταιρείας επικοινωνεί με τον πελάτη προκειμένου να τον ενημερώσει σχετικά με τον προβλεπόμενο τρόπο, χρόνο αλλά και αξία εξόφλησης και αποστολής των προϊόντων που παρήγγειλε. Στη συνέχεια αξιοποιείται ένας από τους κάτωθι τρόπους πληρωμής για την ολοκλήρωση της εκάστοτε συναλλαγής:

2.1. Πληρωμή μέσω πιστωτικής, χρεωστικής κάρτας ή προπληρωμένης κάρτας (Prepaid), μόνον με φυσική παρουσία στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας: Αισχύλου 4, Καστέλλα, 185 33, Πειραιάς.

2.1.1. Γίνονται δεκτές πιστωτικές, χρεωστικές ή Prepaid κάρτες (VISA, MasterCard, Maestro).

2.1.2. Εξαιρούνται συναλλαγές άνω των 500€ σύμφωνα και με το εδάφιο: “3.1.” του παρόντος.

PASHNA-Lifeguard-Terms-Of-Payments-And-Returns-Of-Products-Services-(Visa-And-Mastercard-Logo)

2.3. Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε Τραπεζικό ίδρυμα. Κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας, μέσω Τραπεζικού Ιδρύματος, στους εξής τραπεζικούς λογαριασμούς:

2.3.1. Alpha Bank Τράπεζα: GR9301 4025 3025 3002 0020 04390.

2.3.1.1. Για τη συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής παρακαλείται κάθε πελάτης να ορίζει σαφή αιτιολογία στην κατάθεσή του με το ονοματεπώνυμο, το λεκτικό: “εξόφληση” καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας του. Ακολουθεί ενδεικτικό παράδειγμα: “Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ – ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΗΣ #81”. Στη συνέχεια μετά την κατάθεση/ πληρωμή του, όπως αποστέλλει το σχετικό αποδεικτικό, μέσω e-mail -επίσης με τον ίδιο τίτλο στο θέμα του e-mail-, στο: (customerservice@pashna.gr).

2.4. Αντικαταβολή μέσω μετρητών, είτε στην εταιρεία μεταφοράς, είτε με φυσική παρουσία στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας: Αισχύλου 4, Καστέλλα, 185 33, Καστέλλα, Πειραιάς.

2.4.1. Πληρωμή μέσω αντικαταβολής με επιπλέον χρέωση ανά παραγγελία/ αποστολή: X€ (με τον Φ.Π.Α.), επιπλέον των σχετικών μεταφορικών εξόδων, μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας Courier.

2.4.2. Εξαιρούνται συναλλαγές άνω των 500€ σύμφωνα και με το εδάφιο: “3.1.” του παρόντος.

3. Σχετική Νομοθεσία συναλλαγών.

3.1. Σύμφωνα με τον Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 §2 που τροποποίησε το άρθρο 20 §3του Ν. 3842/2010 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά.». Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 500 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παραπάνω τρόπους.

4. Τρόποι και κόστος αποστολής προϊόντων.

4.1. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μέσω συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών (courier) ή μεταφορικής εταιρείας, ανάλογα με τη διεύθυνση, τον όγκο και το βάρος των προϊόντων.

4.2. Το κόστος αποστολής δεν συμπεριλαμβάνεται στην αξία των προϊόντων και επιβαρύνει τον πελάτη, εκτός εάν ρητά ορίζεται αλλιώς και επίσης μεταβάλλεται ανάλογα με τη διεύθυνση παράδοσης, τον όγκο και το βάρος των προϊόντων της παραγγελίας.

4.3. Αναλόγως του όγκου και του μεγέθους των προϊόντων, ο πελάτης θα ενημερωθεί τηλεφωνικά από εκπρόσωπο της εταιρείας, σχετικά με το ύψος της αξίας των μεταφορικών. Η αποδοχή του κόστους από τον πελάτη συνεπάγεται και την άμεση διεκπεραίωση της παραγγελίας.

5. Όροι αποστολής προϊόντων.

5.1. H διεύθυνση που δηλώνει ο πελάτης θα πρέπει να είναι έγκυρη. Σε περίπτωση απουσίας από τη δηλωμένη διεύθυνση ή τυχόν μεταβολής των στοιχείων της δηλωμένης, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την έγκαιρη ενημέρωση της εταιρείας, προκειμένου να γίνει η αποστολή στη σωστή διεύθυνση. Σε διαφορετική περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με το επιπλέον κόστος μεταφοράς.

5.2. H παραλαβή του αντικειμένου και η υπογραφή στον μεταφορέα συνεπάγεται την αποδοχή του προϊόντος και την άρτια κατάσταση αυτού.

6. Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η εταιρεία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας, ισχύουν τα κάτωθι:

6.1. Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

6.2. Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, κ.ά.) και την πλήρη συσκευασία του. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους, δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

6.3. Για την επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να έχει προηγηθεί ενημέρωση με e-mail: (customerservice@pashna.gr), το λεκτικό: “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ E-SHOP #XXXX” (όπου “XXXX”, ο αριθμός της παραγγελίας), ακολουθεί ενδεικτικό παράδειγμα: ” ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ E-SHOP #81″.

6.4. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την Εταιρεία και η Εταιρεία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

6.5. Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

6.6. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος ή ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Εταιρεία.

6.7. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Εταιρείας πλέον. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από το σχετικό. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Εταιρείας προς τον πελάτη.

6.8. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

7. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης Υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο καταναλωτής, μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο καταναλωτής ή κάποιο τρίτο μέρος ενεργεί κατ’ εντολήν του, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Συνεπώς εάν έχει παρέλθει η περίοδος των 14 ημερών από την αγορά, δυστυχώς δεν είναι εφικτή η επιστροφή των χρημάτων. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

7.1. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης θα πρέπει να έχει προηγηθεί ενημέρωση με e-mail: (customerservice@pashna.gr), το λεκτικό: “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ E-SHOP #XXXX” (όπου “XXXX”, ο αριθμός της παραγγελίας), ακολουθεί ενδεικτικό παράδειγμα: ” ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ E-SHOP #81″.

7.2. Θα πρέπει τα προϊόντα να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς ελάττωμα, πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία). Ειδικότερα, τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν ανοιχθεί, να βρίσκονται στην αρχική συσκευασία, να είναι αχρησιμοποίητα και να μην έχουν υποστεί ζημιά. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η Εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η Εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων, παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος.

7.3. Θα πρέπει τα προϊόντα να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς τους.

7.4. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι πληρούνται τα παραπάνω κριτήρια, όλες οι επιστροφές θα υποβληθούν σε έλεγχο. Εάν το προϊόν δεν πληροί τα αναφερόμενα κριτήρια, διατηρούμε το δικαίωμα να μην προβούμε σε επιστροφή χρημάτων.

7.5. Εάν καταναλωτής υπαναχωρήσει από την αγορά, πρέπει να επιστρέψει το/ τα προϊόν/ τα στην κατάσταση που το/ τα παρέλαβε μαζί με την απόδειξη αγοράς των. Η επιστροφή γίνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δήλωσε την απόφαση για υπαναχώρηση. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος – δαπάνη επιστροφής του/ των προϊόντων. Η επιστροφή του/ των προϊόντων γίνεται δεκτή, εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του/ τους.

7.6. Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται σε επιλογή του καταναλωτή να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικός τρόπος παράδοσης, που επιβαρύνει την Εταιρεία), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα λάβει πίσω το/ τα προϊόν/ τα. Η Εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση δεν θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.

8. Επιστροφή Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

8.1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

9. Ακύρωση παραγγελίας

9.1. Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

9.2. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά την διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε απλά να διακόψετε την παραγγελία.

9.3. Εφόσον έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέσετε στο: ((+30) 210 42 83 096) ή στο: ((+30) 210 42 84 763) και ένας από τους συνεργάτες μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας.

10. Νομικές εξαιρέσεις επιστροφών/ υπαναχωρήσεων

10.1. Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη Νομοθεσία και Νομολογία (άρθρο 31β ν. 2251/94), όπως π.χ. την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, καθώς επίσης και προϊόντα προσωπικής υγιεινής και προστασίας, εφόσον αυτά έχουν ανοιχθεί, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: (μάσκες προστασίας, γάντια προστασίας, κ.ά.).

10.2. Το δικαίωμα επιστροφής/ υπαναχώρησης σύμφωνα με τον Υπουργική Απόφαση 5338/2018 (Κωδικοποίηση του Νόμου περί προστασίας των καταναλωτών Ν. 2551), Μέρος Τρίτο, Άρθρο 3α, Εδάφιο 4 δεν εφαρμόζονται σε εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις για τις οποίες ο καταναλωτής καταβάλλει ποσό που δεν υπερβαίνει τα 30€.

11. Επικοινωνία χρηστών

11.1. Σε περίπτωση που χρήστης επιθυμεί να επικοινωνήσει για ζητήματα που αφορούν στα ανωτέρω του παρόντος, όπως αποστείλει σχετικό μήνυμα ηλεκτρονική αλληλογραφίας (e-mail) στο: (info@pashna.gr).

12. Τελευταία ενημέρωση των παρόντων όρων πληρωμών και επιστροφής προϊόντων/ υπηρεσιών.

Τρίτη, 30/07/2024.